DDTECH , 2021’E AİT GLOBAL PAZARLARA AÇILMA HEDEFİNİ ÖNÜMÜZDEKİ AY AVRUPA MARKETLERİNE SUNACAĞI VE UZAKTAN MÜŞTERİ EDİNİMİ SAĞLAYAN DİJİTAL DOĞRULAMA TEKNOLOJİSİ KNOWYOURX İLE TUTTURACAK. YILIN DÖRDÜNCÜ ÇEYREĞİNDE 2 FARKLI ÜRÜNÜ DAHA PİYASAYA SUNMAK İÇİN ÇALIŞAN DDTECH , 2022’DE BİR OFİSLE AVRUPA’DA DA YER ALMAYI PLANLIYOR.

DDTECH, global pazarda yer alma hedefiyle 2017’de bir start-up olarak başladığı yolculuğunu scale-up statüsüne taşıdı. 2020 sonu itibarı ile Bilişim Vadisi’nde 3 farklı kardeş şirketi olan DDTECH , dijital dönüşümün 4 farklı alanı olan teknoloji, data , proses ve organizasyonel değişimde 10’unu kendi ekipleriyle yarattığı 12 farklı ürüne sahip . Şirketin ürün direktörü Miray Ece Emen , DDTECH’in dijital dönüşüm ajandasının hem kendi dönüşümünü hem de ürünleri ve teknolojisiyle dönüşümüne katkı sağladığı şirketlerin dönüşümünü kapsadığını söyleyerek, ‘’ Türkiye’deki dijital dönüşüm ekosistemini , dijital doğrulama ,dijital ve biyometrik imza, video analitiği ve işleme, BPM (business process managment), dijital ofis uygulamaları gibi alanlarda komple servis ve B2B ürünlerle besliyoruz;ayrıca 3 farklı B2C’ye hizmet edecek ürünümüzünde üzerinde çalışıyoruz’’diye konuştu.

Miray Ece EMEN KARACIK - DDTECH, Global Pazarlara Açılma Hedefiyle Uyumlu Olarak Büyümesini Sürdürüyor.

YENİ ÜRÜN VE ÇÖZÜMLERLE HEDEFLERİNİ YAKALIYOR

Pandeminin tüm dünyada neredeyse zorunlu hale getirdiği değişiklilkerin , dijital dönüşümü kişilerin ve firmaların daha da iyi anlamasını sağladığını belirten Miray Ece Emen, ‘’Biz, bu alandaki öngörülü yaklaşımımızla öncü bir rol üstlendik, dijital dönüşümü her ölçekteki firmaya taşıma hızımızı arttırarak devam edeceğiz’’. dedi. DDTECH’in 2021’e ait ait global pazarlara açılma hedefini önümüzdeki ay Avrupa marketlerine sunacağı ve uzaktan müşteri edinimi(Digital Onboarding / Know Your Customer) sağlayan dijital doğrulama teknolojisi KnowYourX ile tutturmuş olacağını aktaran Emen , ‘’2021’in dördüncü çeyreğinde de uluslararası arenada bizi temsil eden 2 farklı ürünümüzün daha olması için çalışıyoruz. Buna bağlı olarak da önümüzdeki sene bir Avrupa ofisiyle yurtdışında da fiziksel olarak ürünlerimizi ve Türk mühendislik becerilerini temsil etmek istiyoruz.’’ ifadelerini kullandı.

‘’DDTECH, DİJİTAL DÜNYADA YER ALMAK İSTEYENLERİN ORTAMI’’

Dijital dünyada yer alma kararlığıyla yön verdiği kariyerinden de söz eden Miray Ece Emen , DDTECH ile yollarının nasıl kesiştiğini şöyle anlattı : ‘’2013’te Galatasaray Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden , İngiltere’deki Sussex Üniversitesi’nde de aldığım eğitimlerle birlikte mezun oldum. Üniversite eğitimim boyunca Sabancı Holding , BMS , L’Oreal ve BAT gibi şirketlerde farklı departmanlarda staj yaptım. Profesyonel çalışma hayatıma Henkel’de başladım. 2015’te dijital dünyada yer almak isteğiyle yabancı bir start-up’ta çalışmaya başladım. Start-up/scale-up firmalarında dijital ürünlerin yönetim rollerini üstlendim. Son 5 yılda , 4 farklı ülkede medya , dijital dönüşüm ve big data /social listening alanlarında çalıştım. MVP seviyesini aşan 6 farklı dijital ürünün uçtan uca yönetim , gelişim ve stratejisinden bizzat sorumlu oldum. Budapeşte’de yaşadığım son 2 yılda ise AB tarafından fonlanan 2 farklı büyük ölçekli projenin ‘go-to-market’ stratejilerini hazırladım. Dijitale değmeyen bir iş yapmamak üzere Türkiye’ye dönme kararı aldığım süreçte DDTECH'le yollarımız kesişti. DDTECH’in Türkiye’deki dijital dönüşüme öncülük etmesi ve zengin ürün yelpazesi ürün yönetimi alanında çalışan herhangi bir liderin kesinlikle içinde bulunmak isteyeceği bir iş kapsamı sunuyor. Ben de DDTECH’te çalışmayı daha ilk görüşmede çok istedim ve büyük bir kişisel hedef listesiyle 4 ay önce bu ailenin bir parçası oldum.’’